Veel gestelde vragen (FAQ)

Veel gestelde vragen (FAQ)

Staat je vraag er niet bij? Aarzel nier en neem contact op met onze klantenservice.

 

 

Q?

Ik heb geen orderbevestiging of antwoord op mijn vraag gekregen

A.

Wanneer je van ons geen berichten ontvangt, kijk dan even in je spambox van je e-mail. Bij sommige providers staat het spamfilter te streng afgesteld waardoor onze berichten als spam worden gezien. Mocht je daarna nog steeds problemen hebben om met ons in contact te komen, gebruik dan het contactformulier en stuur ons een kort bericht met je telefoonnummer, wij zullen dan contact met je opnemen.

Q?

Hoe kan ik iets uit mijn winkelwagentje verwijderen?

A.

Klik in de winkelwagen op de × knop die voor ieder product staat.

Alternatief: je kunt op de winkelwagen pagina, achter iedere productnaam, klikken op het aantal dat je hebt toegevoegd. Hier kun je het aantal wijzigen. Je kunt het product geheel verwijderen door het aantal op 0 te zetten.

Q?

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

A.

Je kunt je bestelling bij ons afhalen, maar dan alleen op afspraak.

Q?

Is mijn online betaling veilig?

A.

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethoden als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. De webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

Q?

Hoe kan ik betalen?

A.

U kunt betalen met iDeal, Afterpay digitale acceptgito, Afterpay eenmalige machtiging,PayPal of doormiddel van creditkaart.

Q?

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

A.

Wanneer je op werkdagen voor 16:00 een artikel bestelt dat op voorraad is, wordt deze dezelfde dag nog verstuurd. Bestel je na 16:00 of in het weekend, dan wordt deze de volgende werkdag verstuurd. Wij versturen uitsluitend met post.nl waardoor je je bestelling daarom de volgende dag al in huis hebt. Wanneer je bestelling uit meerdere producten bestaat waarvan een of meerdere producten niet op voorraad is, dan zal je bestelling worden vastgehouden totdat alles op voorraad is. Uitzondering hierop zijn grote bestellingen of producten met een zeer lange levertijd; in dat geval wordt je bestelling in meerdere zendingen opgedeeld.

Q?

Waarom hebben jullie geen fysieke winkel?

A.

KarperBudgetPoint is een pure webwinkel die uitsluitend verkoopt via internet. Wij zijn van mening dat je beter één ding heel goed kan doen, dan meerdere (verkoopkanalen) maar half doen. Omdat wij gespecialiseerd zijn in de verkoop via internet kunnen wij je lagere prijzen bieden en binnen 24 uur leveren. Hoewel wij dus geen fysieke winkel hebben is karperbudgetpoint een professioneel bedrijf met fulltime medewerkers.

Q?

Kan ik artikelen ruilen?

A.

Je kunt bij je karperbudgetpoint artikelen mits ongebruikt en in originele verpakking tot 14 dagen na ontvangst zonder reden van opgaaf retoursturen. Handig bij cadeautjes! Hierbij is het wel van belang dat je vooraf contact opneemt met onze klantenservice zodat wij de retour kunnen aanmelden en er geen retourartikelen zoek raken.

Q?

Wanneer weet ik of mijn bestelling is verstuurd?

A.

Wanneer je bestelling bij ons is verwerkt en aan packs is overgedragen ontvang je hiervan bericht. Wanneer je bestelling door middel van een pakket wordt verstuurd ontvang je hierbij een Track & Trace code waarmee je je pakket kunt volgen.

Q?

Heb ik garantie op mijn aankopen?

A.

Bij Karperbudgetpoint heb je net zoals in de gewone winkel garantie op al je aankopen. De garantietermijn verschilt per produkt. Is je product kapot, neem dan contact op met onze klantenservice.