Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht over KarperBudgetPoint?

KarperBudgetPoint streeft ernaar om u als klant 100% tevreden te hebben. Mocht u toch een klacht hebben, dan kunt u dat op volgende manieren kenbaar maken.

1. per e-mail
2. per telefoon: +31(0)6 290 226 33
3. per post: KarperBudgetPoint, Strijthagenweg 92, 6467 BS, Kerkrade

Wilt u bij uw klacht het volgende vermelden voor een snelle en adequate reactie?

  • Omschrijving van de klacht
  • Eventueel uw ordernummer en de bestelde producten
  • Uw naam
  • Uw adres
  • Uw woonplaats
  • Uw telefoonnummer waar u overdag op te bereiken bent
  • Uw e-mail adres

Wij streven er naar om uiterlijk binnen 4 werkdagen een reactie te geven op uw klacht.

KarperBudgetPoint is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk, de algemene voorwaarden leest u hier. Zie ook artikel 16 van de Algemene Voorwaarden inzake de klachtenprocedure.